La Giberga...un nou projecte!!!

Restaurant nou a Reus...des de dijous passat podem parar a La Giberga i gaudir d'un bon àpat!!!

 Fa un temps la Mai ens va comentar que tenia un projecte nou entre mans...poca informació ens va donar llavors... però mica en mica ens va anar desvetllant petites coses...al carrer d'En Vilar núm. 12... fa cantonada...i l'interior començava a agafar forma...per fi ja és obert!!!!

 La Giberga...has provat de googlejar-ho??? bé doncs no surt res! La Mai ens va explicar que és com en deien a les cases rurals, com una masia... A la cuina trobem la Mai i el seu equip...del que cuina la Mai en tenim una mostra aquí, i un llarg currículum al seu darrera...eh, Mai!!!!

 Reservar taula...i a sopar!!!!

 És un local acollidor, senzill però amb detalls encantadors, fotografies amb història, ben il.luminat i còmode...

 La carta...breu...però suficient per crear-te el dubte de què menjar...menjar casolà...i algun plat que jo no tastaré mai...com la cua de bou! Ho sento Mai, però no puc!!!!!



Petits detalls...el pa boníssim...


Una torradeta per obrir boca...tomàquet, olivada i butifarra blanca...


Per començar vem compartir un plat, un bon plat de pernil ibèric amb coca de vidre...tinc una predilecció especial per a la coca de vidre, i no em va decebre!


I un parell de segons:

Jo vaig fer el bacallà amb Broa i pataques morrò...o quelcom així... Un bacallà que es desfeia a la boca...


I l'Albert un enamorat del rèmol va fer el suquet de rèmol...acostumats a menjar-lo al forn amb pataques... una bona alternativa per a menjar-lo!!!!



Vem regar el sopar amb un cava...GRAMONA IMPERIAL i aigua...
Sense postres, ja estàvem tips!!!

Bones sensacions per a un nou projecte!

Mai, els meus millors desitjos!!! Ptnts bonica!


(Tornarem per a fotografiar la cuina...)

3 comentaris

  1. Noia,
    Has fet una bona venda... ja li pots dir al restaurant.
    Si algun dia estic per allà, no tinguis la més mínima dubte que ja sé on aniré a parar.
    Salutacions.

    Kui_Netes

    ResponElimina
  2. Nina!!!

    Nosaltres hi volem anar el diumenge a dinar.

    També tenim moltes ganes i il.lusió d'anar-hi, tastar aquesta cuina sabrosa i sincera de la Mai i a la vegada que és una manera de recolzar aquest projecte valent.

    Mil petons! Guapa i gràcies per aquesta entrada que m'ha fet salivar com una bestiassa, i espero amb ànsia poder disfrutar d''un àpat memorable!

    ResponElimina